Πολιτική Αλλαγών /Επιστροφών
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε εντός δέκα(10) ημερολογιακών ημερών επιλέγοντας κάποιο άλλο προϊόν. Τα έξοδα αλλαγής επιβαρύνουν τον πελάτη. Παρακαλούμε σημειώστε ότι για να γίνει αποδεκτό το αίτημα επιστροφής ή αντικατάστασης προϊόντος θα πρέπει να συντρέχουν σωρευτικά οι εξής προϋποθέσεις:
- Να επικοινωνήσετε με το κατάστημα στο τηλέφωνο +30 2271078700 ή στο mail: glotsos@otenet.gr, προκειμένου να αναφερθεί το αίτημα σας και να εγκριθεί η αλλαγή του προϊόντος.
- Tο προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί στην αρχική του κατάσταση και την αρχική του συσκευασία χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί με όλα τα πρωτότυπα συνοδευτικά έγγραφα.
- Σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά της επιστροφής η εταιρεία μας δεν φέρει ουδεμία ευθύνη.
Επιστροφές οι οποίες δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις δεν γίνονται αποδεκτές . Αλλαγή των ήδη αλλαχθέντων προϊόντων δεν επιτρέπεται.
Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει εκτελεστεί εσφαλμένα από εμάς, όπως αποστολή ελαττωματικού προϊόντος ή διαφορετικού προϊόντος από αυτού της παραγγελίας σας, τότε δικαιούστε την επισκευή ή την αντικατάσταση του προϊόντος χωρίς δική σας επιβάρυνση.
Σε περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα λειτουργίας του προϊόντος ή πραγματικό ελάττωμα, ο καταναλωτής μπορεί να στείλει το προϊόν προς εξέταση, αναλαμβάνοντας τα έξοδα αποστολής. Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να ζητήσει τη αντικατάσταση του, καθώς του επιστρέφονται και τα έξοδα αποστολής. Αν όχι, ο πελάτης αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος.
Το δικαίωμα επιστροφής δεν ισχύ στις ακόλουθες περιπτώσεις:
- Την παραγγελία προϊόντων που κατασκευάζονται σύμφωνα με προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς (π.χ. ειδικές κατασκευές, διαστάσεις, ειδικές διαρρυθμίζεις, μαρμάρινες-πέτρινες κατασκευές και μάρμαρα-πέτρες σε ειδικές διαστάσεις, επιλογή χρώματος κ.λπ.)
- Την προμήθεια προϊόντων που δεν υπάρχουν σε απόθεμα και έχουν την ένδειξη κατόπιν (προ)παραγγελίας.
- Ειδικές προσφορές.
Καθυστέρηση παραγγελίας
Η παραγγελία μπορεί να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
1)Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας.
2)Προϊόντα που η παραγγελία τους μπορεί να «κολλήσει» στη μεταφορά τους. Στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσουμε μαζί σας να σας ρωτήσουμε αν θέλετε να σταλεί η παραγγελία χωρίς το συγκεκριμένο προϊόν ή να γίνει η αντικατάσταση του με κάποιο εναλλακτικό.
3)Το προϊόν που παραγγέλλατε έχει καταργηθεί ή δεν είναι διαθέσιμο. Ανάμεσα στα χιλιάδες προϊόντα που εκθέτουμε υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις που ο προμηθευτής ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι καταργεί κάποιο προϊόν ή ότι κάποιο προϊόν βρίσκεται σε έλλειψη. Στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.
4)Σε περιπτώσεις ακραίων καιρικών φαινομένων, απεργιών και ανωτέρα βίας. 5)Σε περίπτωση που τα στοιχειά επικοινωνίας που δώσατε είναι αναληθή ή λάθος.